Vartotojų teisių gynimas ir ginčų sprendimai
Ginčų sprendimai
Jeigu turite nusiskundimų dėl UAB „Kelionių panorama“ teikiamų paslaugų, pretenziją, pasirašytą ją teikiančio asmens, kartu su dokumentais, pagrindžiančiais jos pagrįstumą, pateikite el. paštu info@kelioniupanorama.lt arba registruotu laišku adresu: UAB „Kelionių panorama“, Vytenio g. 46, LT-03229, Vilnius. Pretenzijos nagrinėjamos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
Vartotojų teisių gynimas
Jei Jūsų netenkina UAB "Kelionių panorama" pateiktas atsakymas į Jūsų rašytinį prašymą/skundą dėl internetu įsigytos kelionės, galite pateikti pretenziją Valstybinei vartotoų teisių apsaugos tarnybai Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (bei Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse).
Atkreipiame dėmesį, kad įgyvendinant Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo (AGS) bei Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo (EGS), Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo (EGS) platformą, kurioje galite užpildyti prašymo forma EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.
Nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymo sąlygos
Remiantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 12 punktu Vartotojui užsakius kelionę, o kelionės organizatoriui vykdant visas sutarties sąlygas, vartotojas neturi teisės per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, nes sutartis sudaroma dėl apgyvendinimo ir laisvalaikio paslaugų, o sutartyje nustatytos konkrečios paslaugų teikimo datos. Sutarties atsisakymas galimas tik pagal sutarties sąlygas.